Wycieczka na wyspę Lanzarote

13.08.2022r. (Sobota)

W sobotę 13 sierpnia 2022r. braliśmy udział w na wyspę Lanzarote znajdującą się 18 km od zamieszkiwanej przez nas Fuerteventury.

Spotkaliśmy się o godzinie 9.30 w holu naszego hotelu aby rozpocząć całodniową podróż. Pospiesznie ruszyliśmy w stronę portu, z którego mieliśmy zapewniony transport statkiem.

Po zajęciu swoich miejsc mogliśmy podziwiać widoki zza okna, ponieważ tylko w drodze powrotnej udało nam się usiąść na drugim piętrze statku.

W porcie czekała na nas Pani przewodnik, z którą spędziliśmy resztę dnia. Wsiedliśmy do autokaru i zaczęliśmy zwiedzanie wyspy. Pierwszym punktem był Park Narodowy Timanfaya. Mieliśmy okazję przejażdżki na wielbłądach.

Następnie pojechaliśmy do muzeum gdzie obejrzeliśmy bardzo ciekawe filmy o wyspie i jej roślinności oraz o żuku, którego jako jedynego pamięta większość grupy. Mieliśmy także przyjemność obejrzeć symulacje wybuchu wulkanu.

Posiłek, zjedliśmy nieopodal w małym miasteczku. Mieliśmy czas na zwiedzanie.

Po małym 'co nieco’ pojechaliśmy podziwiać uroki wyspy w punkcie widokowym.

Ostatnim punktem wycieczki był odpoczynek na playa Blanca. Podziwialiśmy lazurowe wybrzeże i mieszkające na nim kraby. Kupiliśmy pamiątki i zjedliśmy dobre lody.

Droga powrotna minęła nam szybko, ze względu na wspaniałe widoki.

Natalia Derkacz, Magda Markowska

Konto Instagram, na którym relacjonowany jest przebieg wycieczki